Bobba fett…!

Jag har en kudde som heter Bobba fett…och den längtar jag verkligen efter just nu.

Nils vill ha tunna pannkakskuddar (som han ändå måste vika dubbelt), medan jag föredrar stora och fluffiga. Man ska ju kunna lägga den bakom huvudet då man läser. Så en natt skulle vi prova varandras kuddar. Efter halva natten väckte Nils mig och ville byta tillbaka till sin egen kudde, han stod inte ut med Bobba Fett. Jag ska tillägga att han tänkte på Jabba the Hutt, ni vet den där tjockisen i star-wars, men kom inte ihåg vad han hette så därför blev det Bobba Fett.

Kommentarer

