Vilken fantastisk dag!

Helt underbart väder!
Det är sådana här dagar som jag verkligen känner att jag bor på rätt ställe på jorden!

Var ut en sväng i morse med Daina, sedan ringde Nils och berättade att VF skulle komma och göra en intervju med Jakt och Fiske och de ville hålla till i vårt vardagsum där vi har älgkronor och björnskinn å allt. Så jag gjorde en snabbstädning och ringde sen och kollade med pappa att skidspåret hemma i byn var uppdraget. Så nu har jag åkt ett par varv och ska skynda mig upp till farmor för att hjälpa henne att duka. Ikväll blir det badminton med sjukstugegänget, sen måste jag ta mig i kragen och räkna lite matte också…

Kommentarer

