Sö(m)ndag

Igår kväll var jag och Nils bjudna på middag hos moster Carina. Jättegott och jätttrevligt, det tackar vi för! Och de hade så fina små valpar där så det är inte klokt. Gå in på Fredsborgs kennels blogg så får ni själva se hur söta de är!

Tråkiga söndag igen. Nu har jag snart disken färdig och gjort en veckosallad inför veckan. Sedan är det vedinkörning och målning i tvättstugan som gäller.  Ska hinna en långpromenad med hundarna också men annars väntar inget roligt.

När jag klagade över min tråkiga dag för Nils så brottade han ner mig och gav mig pickidöden. Det är hemskt! Jag skrek tills jag knappt fick åt mig luft. Detta för att göra min dag lite roligare, sa han. Men det var mer en skräckupplevelse.

Kommentarer

