Tok-roliga hundbilder

Har säkert tusen bilder på hundar genom åren. Åtminstone sedan digitalkamerans intrång i familjen. Jag kan se direkt på en bild vilken hund det är. Hundarna är nog några av mina närmaste och käraste vänner. Varje hund har sin egen personlighet.

Ett axplock.

Har matte något gott kanske?


Jag tyckte att Fajta påminde lite om en kanin då hon var liten…


Men visst var hon söt?



Goda och jag på skidtur


"Vad sysslar du med?"


"Ligger ned och tar kort…knepiga människa"


Hindra. Kan verkligen en jämthund bli så ful på bild?


Fajta skäller på matte


Men visst är man glad att få vara ute,


Mums. Inte så smart att ge valparna kött när man ska fota.


Man kan ju inte lyckas jämt…


Ingo. Helt galen som valp.


Fajta hittar något mysigt att rulla sig i.


Karske ger mig en välkomsthälsning. Jag lovar, han är inte arg.


Ingen kan smila upp sig som Hindra.


Inka anar att det kanske finns godis i fickan?


Hindra


Inka. En av mina favoriter genom tiderna..


Fajta käkar renhorn


Fajta


"och hur i hundan har du tänkt att jag ska ta mig ner?"


Fajta "Gäääsp"


Fajta. Visst är man tacksam att att hunden ser upp till en. Men detta kort ger mig nackspärr!


"Åh, renar" Ja, just det Fajta. Det är inte älg!


Valpar


Avslutar med en finare bild på Fajta. Som av någon anledning alltid blir bättre på bild än matte.

Kommentarer

