Hur i all världen…

ska jag orka ha fysik en heldag imorgon samtidigt som jag jobbat hela natten och ska jobba kommande natt också…? Dessutom har vi lab så närvaron är obligatorisk och det krävs att man är vaken och alert. Har varit fullt upp på jobbet tills nu…Hade gärna bytt bort denna natt för att kunna vara med men det finns nästan inga vikarier alls. Jag får nog höra med min lärare vad jag får för straff om jag inte kommer. Usch, det känns så dumt! Men just nu finns det bara en sak för mig när jag kommer hem…och det är sängen!

När jag väl skriver om fysik måste jag få tipsa om en väldigt bra sida för alla som läser (framförallt) matte, kemi eller fysik. Nämligen Pluggakuten. Här kan man få otroligt bra hjälp!

Kommentarer

