Mina favoritskor

Ja, jag erkänner. Jag skulle aldrig kunna gå i ett par högklackade skor, än mindre ställa upp i ett stilettrace =).
Jag tycker det är snyggt och fint med högaklackar. Men det är ju inte särskilt snyggt om man ser ut som hjulbent och berusad när man har på sig dem =).  Men jag har ju mina favoriter, nämligen dessa:

Powerboots Original

Om jag så står på harpass, pimplar röding eller handlar på domus har jag oftast dessa på mig. Jag har aldrig frusit någonsin om fötterna när jag haft dem och det är bara så smidigt att stoppa ner fötterna i dem och sedan ge sig ut. Ingen snörning eller annat elände, och dessutom garanterat vattentäta.


(Bildbevis) Detta kort tog Nils på mig en kväll innan jag skulle på jobbet.

Kommentarer

