Glad Påsk!

Sista natten nu, haft några akutfall och avdelningen är nästan full men annars är det lugnt. Imorgon vakar jag av sedan är det påsk! Nu under påskhelgen har Nils vibojour (vaktmästarjour) och jag ska sköta om valparna och elda i huset åt mina föräldrar. Så vi blir hemma, men jag har bjudit några på middag på påskafton och vi ska vara ute så mycket vi kan och åka skidor och fiska. En påskdeckare blir det också såklart. Sedan på söndag åker jag upp till familjen i stugan. Imorgon blir det blåkulla! =).  

Hoppas ni får en trevlig helg och Glad Påsk på er alla!

Kommentarer

