Elmia

Tack för alla trevliga kommentarer och inbjudningar. Det värmer!
Men jag blir ju nervös då jag ser ord som live och irl….=) Om jag åker så kommer min kära syster att följa med, känns bättre att ha någon med sig. Hoppas också att jag får träffa två trevliga karlar ur vårt jaktlag som bor där nere, för det är ju några jag känner! Nils skrattade och sa att: "Du kan åka upp till fjället och vara ensam där i dagar, men att åka ensam på en mässa där det är fullt med folk -det klarar du inte!" Stämmer nog ganska bra är jag rädd.

Om jag kommer  ner så lova att komma förbi och säga hej. Vore jättkul att få se och träffa er!

Kommentarer

