Elmia

Måste ju meddela att det nu i princip är bestämt att det blir Elmia för mig och min syster Lotta. Måste se dock om jag lyckas få en natt ledig från jobbet. Jag kan ju inte vara helt säker då jag inte ens fick ledigt för högeskoleprovet…
Håller på att försöka titta efter lämpliga tågtider och sånt nu. Troligtvis så kommer vi att vara på Elmia från Torsdag eftermiddag till och med Lördag. Har tvekat in i det sista eftersom jag jobbar de kommande helgerna och det finns mycket att göra här hemma…Dessutom så känns det lite nervöst av någon anledning. Men det är ju ett fint erbjudande jag har fått och det ska bli riktigt kul att få umgås med syster, åka neröver, träffa människor å kika på mässan! Vi kommer nog mestadels att finnas i Jakto’s monter, där blir det gissningstävling och en del annat. Så jag hoppas somsagt att få säga hej till Er som också ska dit =)

Kommentarer

