Morgonpromenad

Eftersom klockan hunnit bli närmare midnatt när jag och Svenne kom hem från skogen så beslöt jag mig för att sova hemma hos mamma och pappa i byn. Då passade det ju även bra att jag kunde gå en morgonpromenad med Fajta och Tilly när jag steg upp imorse.


Fajta och lilla Tilly. Fajta lossar hår och är tjock som en boll. Blir hårdträning för henne i nu.


Tilly


Tilly. Hon far omkring som ett riktigt yrväder.


Tilly sprang för fullt och märkte inte att underlaget förändrades. Hon blev mycket brydd över konsistensen på "göre"


Fajta

Kommentarer

