Sju år tillsammans

Förra veckan firade jag och Nils sju år tillsammans. Jag fick ett fång vackra rosor och apelsintryffel. Kvällen tillbringades på hundkurs med Stalo och Dajna men sedan hyrde vi en film och åt lite gott. Vi träffades då Nils och hans pappa köpte en valp av oss. Vi sågs sen på en dans och någon vecka senare jagade vi bäver tillsammans. Sedan var det vi.

Alla förhållanden har väl upp och nergångar och det finns nog ingen som kan göra mig lika arg eller lika lycklig som Nils. Efter sju års tid känner vi varandra så väl. Det räcker med en blick eller en min för att jag ska veta vad han tänker på och han vet precis vad han ska säga för att retas med mig eller få mig att skratta.  Jag älskar honom.

Jag fick tillåtelse av Nils att lägga ut detta foto. Det är taget för något år sedan då vi var ute och fiskade.

Kommentarer

