Nu har jag

Äntligen packat färdigt! Senare i eftermiddag tar jag bilen 23 mil och sedan hoppar jag och syster på tåget vid 22.00snåret. Efter det väntar en ca 12 timmar lång tågresa. Tur att det finns nattåg. Vi är framme vid 10.00 imorgon i Jönköping och vi vill nog duscha på hotellet innan vi kommer till mässan. Det känns riktigt kul faktiskt! Jag kom att tänka på igår att jag inte varit jag inte besökt en stad på…ja, 8 månader =). Typiskt mig.  Nu måste jag skynda mig ut och hjälpa Nils i vedhögen några timmar.

Önskar er en trevlig helg och som jag sagt tidigare, ser ni mig i nån monter så tveka inte att komma förbi!

Kram

Kommentarer

