Regn och blåst

Idag har det regnat under hela förmiddagen så jag passade på att städa och tvätta. Men först bar jag in ved så jag kunde göra upp eld i kaminen. Det var endast sju grader ute och det kändes lite kallt i huset. Min farbror var även förbi en sväng och vi satt länge och pratade.

Efter middagen när Nils kommit från jobbet så hade det slutat regna men istället börjat blåsa rejält. Nu ikväll tog jag Dajna och Bitzi med mig och gick en promenad i blåsvädret.


Dajna och Bitzi


Vi vänder alltid vid Maksjön. Tur och retur blir det en sträcka på cirka 6km.

Kommentarer

