Liten bild på mig

Egentligen tycker jag att det känns lite fånigt att lägga ut bilder på sig själv. Ärligt talat har jag inte så många eftersom jag föredrar att vara bakom kameran, inte framför. Men denna bild kommer från Martins foto som han tog när vi möttes på Elmia. -Tack så mycket Martin! Jag hoppas att det är ok att jag visar den här.
Jag bjuder på den eftersom jag tycker själv att det är trevligt att få ett ansikte på de personer vars bloggar jag läser.

Anledningen till att jag sällan lägger ut bilder på personer i min omgivning är att jag inte vill att de ska känna att de hux flux kan hitta ett foto av sig själva på min blogg eller på nätet (därför Lotta så klippte jag bort dig ur bilden, förlåt). Lägger jag ut någon bild som inte är på mig själv vill jag fråga den personen om det är okej först. Det känns mest rätt så. Därför blir bloggen rätt egocentrerad…men det kommer bättring på den punkten inom en snar framtid. =)

Kommentarer

