Ny klänning

Mina systrar och släktingar lägger upp bilder på vackra klänningar de fyndat. Det verkar finnas hur mycket fint som helst! Igår kom ett paket med posten med en klänning som jag "vann" på en auktion på tradera. Tack Lotta för tipset att man kunde hitta klänningar där! Jag bad Nils ta ett kort på mig och mitt nyförvärv…Vi hade rätt kul innan han lyckades ta en bild där hela jag var med 🙂 Jag ska nog sy på ett band ovantill och kanske axelband. Jag är ingen hejare på att sy men det borde jag klara.

Kommentarer

