Hundbilder

Jag har faktiskt inget speciellt att skriva om. Igår fick jag för första gången i mitt liv prova att få mina ben vaxade…det gjorde ont! Det är rätt intensiva jobbnätter, det händer en hel del kring midsommar. Men samtidigt känns det som ett helgerån att sova bort dagarna då solen tittar fram och det äntligen blivit lite varmare. Vilket innebär att jag känner mig ganska trött. 🙂

På grund av min skrivtorka så lägger jag upp lite bilder på hundar istället. Då jag tar bilder på hundarna så är det kanske en av tjugo som blir bra, resten ser ut ungefär som följande:


Händer är populärt för småvargarna att bita i

Valpblicken nr.1


Stalo och Fajta


Kan det tänkas att finnas en bitvänlig hand där uppe nånstans


Goda


Yrvakna och bländade av solljuset


Det är minsann inte lätt att röra sig med en massa valpar omkring


Goda, som tappar päls för fullt, och Stalo.


Det kan man kalla mjökmustasch!


Sist men inte minst Fajta och Tilly. Fajta satt och kliade sig och Tilly överraskade henne med att anfalla bakifrån. Fick mig ett gott skratt då jag såg bilden 🙂

Kommentarer

