Bruce Springsteen

Ifjol sommar besökte jag Göteborg för första gången i mitt liv. Jag och mina två systrar åkte ner med tåget av en enda anledning, nämligen Bruce Springsteen. Jag har aldrig varit någon som haft affischer på pojkband och dylikt i mitt flickrum, men skulle jag ha haft en affisch så hade det varit Bruce Springsteen. Jag älskar verkligen hans musik och texterna är helt fantastiska. Dessutom tycker jag att han verkar vara en jordnära och trygg person, trots att han är så känd som man kan bli. Det är inte alla artister som klarar att behålla fötterna på jorden när de står på en scen och har femtiotusen åskådare eller mer som dyrkar en…

Den femte juli ifjol var vi på Ullevi och såg konserten med Bruce Springsteen and the E-street band. Det var helt magiskt! -Eller hur systrar?

En riktig sommarlåt!

Detta är en av mina absoluta favoriter

Kommentarer

