Löpning

Med jämna mellanrum plågar jag mig ut på en löprunda. Jag springer oftas en sväng som blir sex kilometer. Jag är ingen vidare löpare då jag ibland känner av en gammal knäskada och jag är rätt "tung" i kroppen. Dessutom har jag oftast en eller två hundar med mig och då räknas det ju egentligen som lite fusk. Den senaste tiden brukar jag springa ner till sjön och ta mig ett dopp från bryggan som avslutning. Att få simma och känna det svala vattnet mot huden är rent himmelskt efter att ha sprungit i den tryckande värmen!


Här är det trevligt att springa

En myr jag brukar passera


Jag och Fajta


Det bästa!

Kommentarer

