Bild

Jag bjuder på en nyare bild på mig själv. Den togs igår närmare bestämt. Jag är glad över att jag börjar få tillbaka mitt långa, lockiga hår. Jag hade rakt hår innan jag kom i puberteten men då började hormonerna spöka, och efter det så har jag självfall som det så fint heter. Ifjol sommar blev jag grönhårig av vattnet i vår brunn och jag var tvungen att klippa av det mesta och det kändes som om lockarna försvann. Efteråt var det som om jag inte längre var jag. Men nu börjar det som sagt växa ut igen och lockarna har kommit tillbaka. Och Nils säger att jag nästan har fått tillbaka mitt ”burr” som jag hade när vi träffades, fast det är inte lika långt ännu. Då hade jag nästan ända ner till midjan. Men jag är smått rädd för att bli grönhårig igen…för jag vill inte klippa mig.

 

Kommentarer

