Robsoft Forum

Jag blev medlem på Robsoft Forum i oktober -08 och trots att jag försöker minimera min tid framför datorn måste jag kika in där ibland. Där kan man få mycket nyttig information om allt som rör jakt, vapen och handladdning. Men kanske framför allt hittar man många roliga trådar och kommentarer. Här ger jag några exempel (och robsoftare, jag hoppas det är okej att jag lånar lite text av er). Dessutom får jag som kvinna en rätt bra inblick i hur karlar kan tänka och funka ibland. Jag skrattade bland annat gott åt inläggen i tråden: Sex på passet-en meters klubben.



Saker man ska säga om man verkligen ska göra någon upprörd skapad av Jampe.
Ett urval av kommentarer i denna tråd:

-Universellt och för evigt till jägare: Du har en skithund. /C

-Inga riktiga jägare hittas framför en dator :wink: :lol: // Matti (Jag, Sara, kan tillägga att jag försöker att inte ta åt mig av denna kommentar:)

-Ska vi bara hålla oss inom Robsoft så måste ju ”Jah tycker att vi har för lite varg i sverige” vara ganska het :lol: /Jabbe

-”Men lugna ner dig, håller du på att få tänder eller ?” ( Sagt till en arg p-lisa, som inte vart mildare av det precis… :roll: ) /crowfear

-Varför inte centralförvaring av jaktvapen, på polisstationen, så får man åka och kvittera ut sina vapen på morgonen när man skall jaga, och lämna in dem på eftermiddagen :) /Maglun

-Magnumskyttar ”kompenserar”.– /Mats

-En sann episod: Älgjakten avslutad för året, laget har älgfest.
Humöret står högt när en jägare säger till en annan, ”Ja men din hund skulle nog göra sig bäst som handskar!”
Smock! Bild /Jonas

-Man kan kalla sin sambo för x-fruns namn också. Det ger garanterat utdelning./Pelleman

-Du är dålig på att köra bil. (I Norrland är detta grov ärekränkning)/Millgard


Vill Ni kika in på forumet så gör det Här.

Kommentarer

