Vad tror ni?

Jag har länge tänkt att införa en intervju-kategori här på bloggen. Där kvinnliga jägare får berätta om sig själva och svara på lite frågor. Jag vet ju att det finns så många duktiga och intresserad jägarkvinnor och det vore kul att ta fram dessa i ”ljuset” lite mer. Jag vet ju att min lilla sida är mindre än ett sandkorn i cyberrymden men jag tänkte att det kunde vara en trevligt och dessutom skulle det kännas bra om bloggen blev lite mindre egocentrisk.

Men innan jag börjar med intervjun vill jag fråga om ni som läser min blogg skulle tycka om detta och vilka frågor ni skulle vilja ställa? Om ni tycker att det låter som en bra idè lovar jag att först vara ut och svara på frågorna och sedan kommer det att dyka upp intervjuer här inom en snar framtid. Vad tror ni?

Kommentarer

