Vilken?

Jag kommer inom en snar framtid att lägga ner min blogg här och endast blogga på Jakto.se. Men designen där ska ändras lite först och jag kommer att kunna länka till andra sidor. Det är jag själv som vill ha det så eftersom jag inte tycker att tiden räcker till och som jag har skrivit tidigare så känns det lite onödigt att i princip skriva samma sak på två ställen. Jag hoppas att Ni förstår och fortsätter att kika in på min sida ibland.

Jag har nu försökt få till en lämplig ”banner” till den bloggen och nu behöver jag Er hjälp. Vilken av dessa tre tycker ni att jag ska använda?


Förslag 1


Förslag 2


Förslag 3 

Kommentarer

