Stort Tack!

Stort Tack för Er hjälp!

Majoriteten har talat! Roland Werdien får en extra stjärna för att han la märke till att bössan inte stämde överrens med hundrasen på förslag 2 🙂

Förslag 3 verkar vara det populäraste och självklart blir det den som får vara pryda den ”nya” bloggen. Jag kan tillägga för Er som tycker att det är synd att jag kommer att sluta skriva här att bloggen troligtvis kommer att bli lite roligare med en del tävlingar. Intervjun fortsätter jag även med där såklart och jag kommer att skriva på precis som vanligt om allt möjligt. Inte bara jakt. Men än är allt inte riktigt klart så jag skriver på bägge ställena så länge.

Kommentarer

