Fullt upp

Jag har haft fullt upp dessa dagar. I söndags var jag hemma hela dagen och gjorde en massa nyttigheter medan karlarna tog hand om grisslakten, i måndags var jag till Lycksele på företagshälsovården på ”nattkoll” och igår hjälpte jag farmor hela dagen. Idag ska jag ut i skogen en sväng. Behöver få andas. Tyvärr hinner jag inte till fjälls något eftersom jag har så mycket annat att göra. Det har som mest varit -2.5 ute på natten och det är frost på morgonen. I måndags snöade det för första gången och igår lyste fjällen vita i fjärran. Jag önskar att jag tagit med mig kameran för att kunna visa en bild, men jag hade den tyvärr inte med mig.

Kommentarer

