Skidtur

Jag älskar ju att åka skidor och kanske framförallt med hundarna som draghjälp. Det här filmade jag i början av april nu i år med min kamera. Det var mest på skoj och faktiskt är det här det enda som jag filmat med kameran, tyvärr. Det var dock inte lätt att hålla kameran stadigt och samtidigt åka skidor, därför att det lite skakigt. Jag var ute i över tre timmar och som ni kanske förstår blir det lätt några mil man åker. Stalo och Ingo drog och Dajna sprang lös.

Tyvärr blir inte kvaliteten den bästa eftersom jag måste konvertera om filformatet i datorn så att jag kan använda det i WMM. Dessutom försämras kvalitén ytterligare då jag laddat upp filmen på youtube. Är inte riktigt haj på det här ännu.

Kommentarer

