Vyer från Vilhelminafjällen

Nedan kan Ni se ett bildspel som jag knåpat ihop. De flesta av bilderna är tagna i år och många av bilderna känner ni säkert igen och har sett förut. Det är främst foton från Stekenjokk och Marsfjällen. Jag tar ganska mycket kort då jag är ute och vandrar eftersom jag tycker att det är roligt att fotografera men kanske framförallt för att i några av bilderna kan man lyckas fånga känslan av att vara ute fjället. Även om det är jag själv som tagit bilderna så tycker jag om att titta på dem och minnas platser där jag vandrat och vistats.

Kommentarer

