Jaktsväng

Ja, naturligtvis kunde jag inte hålla mig hemma utan jag har varit ute en sväng med Fajta. Med det enda resultat att en älg och Fajta fick röra på benen och jag fick feber igen då jag kom hem. Men som alltid känner jag mig ändå mycket piggare och mer tillfreds efter att ha fått andas skogsluft.

Eftersom jag jobbar de kommande nätterna så missar jag helgens jakt, men jag hoppas att föret blir bättre tills nästa vecka då det kommer att jagas dessto mer.

Hoppas att Ni får en trevlig helg!


Närmare än älgen än så här kom jag inte. Ni ser Fajtas spår bredvid.


Fajta

Kommentarer

