Tävling

Jag vet att jag för en tid sedan skrev att jag snart ska lägga ner min blogg här och endast skriva på jakto.se. Ännu kan jag inte länka till andra bloggar där, bland annat på grund av detta har jag fortsatt skriva på båda ställena. Men jag har funderat och jag känner att jag inte vill lägga ner min sida här riktigt ännu. Jag har lagt ner alldeles för mycket tid och dessutom så känns det som om detta mer är ”min blogg”. Jag tänkte ett tag på att lösenordsskydda och endast låta mina närmaste läsa den här bloggen. Men det kändes fel det också.

Jag hoppas att ni förlåter mig för att jag är så hit och dit. Som en liten ursäkt från mig så tänkte jag ha den första tävlingen här på bloggen. Tävlingen går ut på att gissa åldern på björnen som kraniet på bilden tillhörde. Med i tävligen är man genom att lämna en kommentar med sin gissning. Man kan man gissa anonymt om man vill men man måste fylla i en emailadress för att jag ska kunna meddela om eventuell vinst. Om det är flera som gissat på rätt svar så lottar jag ut vinsten bland dem. Ni kan gissa fram till fredag den 30/10 och rätta svaren och vinnaren presenterar jag nästa måndag 2/11. Priset är en fin rostfri kaffepanna från FRIPRO.


Bara att gissa på!


Priset

Kommentarer

