Tack!

I fredags då jag hämtade posten fick jag mig en väldigt trevlig överraskning. Jag hittade nämligen ett paket. Tack så mycket Carl-Hildning för det fina kortet och brevet! Jättefint att det var skrivet med vitsippor, för jag har ju en viss förkärlek till blommor. Det Du skrivit får mig att se min omgivning med andra ögon och det gör mig glad att jag kan dela med mig lite av den.

All fin respons som jag får och har fått är jag så tacksam för. Varje kommentar eller inlägg i gästboken är så välkommet och jag blir glad varje gång. Det känns faktiskt helt otroligt att de enkla saker som jag skriver om, som är en del av mitt liv här, kan vara värt att läsa.

Återigen Tack!

Kommentarer

