Tjorven och Lillstrumpa

Jag har mycket att göra just nu och tiden räcker inte till. Hade jag bara hunnit skulle jag ha hur mycket som helst att skriva om. Men i brist på annat (framför allt tid) lägger jag ut två bildspel/film som jag gjorde för en tid sedan. Filmen gjorde jag i oktober, en dag då jag städade bilen och katterna busade runt på gården. Det var dagen innan Lillstrumpa försvann och när hon var borta så glömde jag bort att jag gjort den. Men tillsist kom hon ju tillbaka och här är klippen. Jag lovar en riktig julfilm till helgen då det är första advent.

Kommentarer

