Framkallning

För några veckor sedan var det nära att min dator havererade av någon mystisk anledning. Jag blev smärtsamt medveten om att jag varit så slarvig att jag inte säkerhetskopierat mina foton sedan början av augusti. Jag trodde ett tag att alla höstens bilder var borta för evigt. Men tack och lov fick jag igång datorn igen med hjälp av en reparationsskiva och nu har jag kopierat allt på dubbla ställen och lovat att skärpa mig. Men jag kom att tänka på att jag inte skickat en enda bild för framkallning på hela året så jag slog på stort och skickade in alltihop. Jag valde ut de bästa bilderna och det blev totalt en 300 kort. Idag kom korten men hälften av de bilder som kommit är inte mina bilder. Det är någon annans. Och vad det är på de bilderna vill jag inte fresta er med här… Sen undrar jag så klart vart mina egna bilder kan ha hamnat. Jag har skickat ett mail till Extrafilm så jag hoppas få reda på det snart 🙂
 

Kommentarer

