Födelsedag

Japp, idag är det inte bara fjärde advent utan jag fyller även år. Det är rätt kul att vi tre systrar fyller år med bara några dagars mellanrum. Jag såg världens ljus sex veckor för tidigt så första tiden låg jag i kuvös. Men, som farmor brukar säga, det blev en männisch av mig ändå. Trots att jag var så ynklig och liten. Tiden går så otroligt fort! Tjugosex år är jag nu men känner mig fortfarande som tjugo. 

I morse fick jag fika på säng och en underbar present av Nils. Under dagen har flera kommit förbi och sagt grattis (-tack alla!) och överraskad har jag blivit av alla gratulationer på facebook. Jättekul, tack så mycket! Nu ska jag gå och borsta tänderna. Jag har nämligen fått en el-tandborste av mamma som jag måste prova.

Hoppas att ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

