Sparktur

Tog en sparktur idag med några av hundarna trots att det var -28 uppe vid huset och säkert ännu kallare nere på myrarna. Det bet ordentligt i kinderna och det var otroligt vacker ute. Jag har varit sjuk senaste veckan och jag kände mig helt slut när jag kom hem. Men när febern väl givit med sig började jag som alltid känna att det kröp under skinnet på mig av längtan att få komma ut och då spelar köldgraderna mindre roll. Tyvärr var det slut på batteri i kameran, men denna bild påminner rätt mycket om hur det såg ut idag.

För övrigt fick jag ett överraskande samtal på mobilen idag, men jag måste nog fundera några dagar innan jag bestämmer mig.

Dajna, Fajta och Stalo

Kommentarer

