Blog-award

Jag har fått en blog-award och den måste jag ju självklart föra vidare. Tack så mycket Hanna!

Med en award följer ansvaret att följande saker uppfylls:
-Kopiera awarden på din blogg
-Länka till personen som gett dig awarden
-Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
-Välj 7 andra bloggar som du vill ge en award till
-Länka till deras bloggar
-Lämna en kommentar i deras bloggar om att du gett dem denna award (detta vet jag inte om jag hinner)

7 intressanta fakta om mig:
Egentligen är jag inte så intressant, men:
-Jag är helt värdelös på att ljuga, det säger alla som känner mig.
-Borde ha senilsnöre på mobiltelefonen så att jag blir bättre på att ha den med, jag vet.
-Är en hopplös tidsoptimist, jag försöker planera in allt men vissa saker hinner jag inte med hur gärna jag än vill.
-Smått livrädd för att vistas ensam i en stad och det händer alltid något strul. Som på Arlanda efter att jag varit på JAQT-träffen. Jag var ensam i knappt tio minuter innan flyget skulle gå och jag lyckades klanta till det. Tur att jag fick hjälp 🙂
-Tycker att livet finns utanför dörren, inte framför tv:n eller datorn. Som jag skrivit förut försöker jag minimera min tid framför skärmen och det är bland annat därför jag inte hinner skriva lika ofta som tidigare. Helst skulle jag vilja resa mer men det är svårt att hitta någon som vill följa med och bestiga Kilimanjaro 🙂
-Jag pratar ju som den norrländska jag är och det är jag dålig på att förmedla det när jag skriver. Vem som helst som hör mig prata förstår att var jag kommer ifrån.
– Kan inte hjälpa det men jag är inte ett dugg intresserad av mode. Jag köper det som jag tycker är fint eller det som jag behöver och är funktionellt. -Och jag är inte märkesnörd Lotta!

Sju andra bloggar som jag vill rekommendera:
Amerika runt på cykel -tänk att få göra detta!
Björn Sundgren
En vill mann
En renskötarhustrus vardag
Kristina Gustavsson
Manollo Rodriguez jaktblogg
Mr Nordic

Kommentarer

