Trevlig helg!

Igår kväll var det dansträning och det var så roligt! Alla dansar med alla. Bland annat dansade jag med en karl som är över 70 år. När jag sa att jag var imponerad på honom att han orkade dansa två och en halvtimme i sträck så blev han väldigt glad. Han å sin sida tyckte att jag var smidig och följsam, det tar jag som ett gott betyg med tanke på hans långa erfarenhet. Fast han sa det nog mest för att vara snäll 🙂 Det är så kul att bugga att jag gärna skulle fara på dansen i Dorotea ikväll, men som vanligt är det ingen som vill följa med.

Nu är jag ledig ett par dagar och de ska tillbringas ute. Så fort det blir någorlunda ljust ska jag ut med Stalo och skidorna. Det är -23 här just nu, det verkar som om det är kylan som tänker ta över efter all snö som kommit.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer

