Lördagstur

Idag var det så vackert väder ute att jag omöjligt kunde sova så länge som jag egentligen skulle behöva. Jag steg upp och for ut med Stalo och Dajna och åkte skidor istället. Stort tack till Jörgen H. som sladdat spåret! Det hann nästan bli mörkt innan jag var hemma igen. För mig är det nästan en form av meditation att åka ut i skogen och det enda jag hör är hundens tassar mot snön och mina egna stavtag. Nu har jag precis gjort upp eld och väntar på att det ska finnas varmvatten. Sen måste jag nog försöka sova några timmar innan jobbet igen, för just nu känner jag mig så trött att jag nästan är snurrig.


Stalo och det fina spåret.


Dajna fick springa lös, liten som hon är.


Härligt med sol!


Dert hann nästan bli mörkt som sagt 🙂

Kommentarer

