Härlig helg

Det har varit en otroligt härlig helg med vackert vinterväder. Jag har åkt långa skidturer på hundarna varje dag och vi fick dessutom en stor mård i fällorna igår. Troligtvis var det samma mård som hade gäckat oss förra gången, som nu åkt dit. I fredags bakade jag semmelbullar tillsammans med farmor och vi planterade även om några blommor som jag fick ta med hem. Igår var jag ut på fest med arbetskollegorna, det var väldigt kul och jag dansade så jag nästan fick ont i fötterna 🙂

Hoppas att ni haft en trevlig helg och en härlig alla hjärtans dag. För även om jag tycker att det är något av ett kommersiellt jippo så är det fint med en dag tillägnat kärleken!

Kommentarer

