Trevlig helg!

Fredagar är oftast en städdag för mig. Det är skönt att ha någorlunda rent innan helgen, men när det är så här vackert ute svider det så klart att vara inomhus. Men jag klev upp tidigt så jag skulle hinna göra undan sysslorna i huset snabbt och nu ska jag bara städa hos valparna och ge dem mat, sen bär det iväg till skogs på skidorna tillsammans med Stalo och Dajna.

Med detta bildspel, från diverse älgjaktsdagar, önskar jag Er en riktigt trevlig helg! Jag kan nog bara beklaga att jag inte filmat något under jakten, men så fort hunden skäller är det bössan inte kameran jag funderar på 🙂

 

Kommentarer

