Jaktbloggar i Land

Fick tipset av Jonas att det är ett reportage i senaste numret av tidningen Land där de intervjuar Fredrik Rinaldo som är en flitig jägare och bloggare och att även Jonas, Nordjämtens och min egen blogg var omnämnda. Jättekul! (Om ni vill se hur artikeln ser ut så kika in på Jonas blogg)

För övrigt har jag sett att mina besök nu har överstigit 60 000, och detta på mindre än ett år. Helt otroligt. Tack än gång alla Er som tycker att det är värt att kika in på min blogg ibland! För tillfället försöker jag vara ute och njuta av det vackra vädret så mycket jag bara kan, bilder kommer så småningom.

Kommentarer

