Nu är hon borta igen

Tjorven har varit borta i lite över en vecka nu. Och jag är inte orolig för henne, ännu, även fast jag saknar henne. Det har jag börjat lära mig när det gäller dessa katter. Men en sak är jag orolig över. Jag misstänker att hon är på en otillåten smekmånad. För både i lördags och förra lördagen skulle hon ha haft sitt p-piller. Visst är det trevligt med kattungar, men jag hade faktiskt inte tänkt ha några i huset detta år….


Lillstrumpa, som såg så himla rolig ut då hon var liten

Kommentarer

