Tack!

Tack för alla era kommentarer på föregående inlägg, de hjälpte mig mycket! Om ni vill kan ni gå in på Norrmejeriers hemsida och rösta på de bidrag som ni tycker bäst om (och nej, det behöver inte vara de jag lagt upp 🙂

I helgen planerar jag och Nils samt ett annat trevligt par som vi umgås med att åka upp till stugan vid Krutsjön, Girifjäll. Det kommer troligtvis att bli lite fiske, en massa surr och god mat och lilla Vilda ska få följa med. Jag ser verkligen fram emot denna helg och jag hoppas att vädret och föret blir hyfsat i alla fall.

Kommentarer

