Tävling på Dagens Jakt

Dagens Jakt, en sajt jag tipsat om tidigare där jaktnyheter från allsköns media samlas på ett och samma ställe, pågår just nu en tävling. Jag har inte blivit tävlingstokig men jag fick tipset om att vara med och tänkte att det kan ju inte skada. Och jag har ju en hel del jaktprylar så jag tänkte att vinner jag något så kommer jag att ha en egen tävling där ni som läser min blogg har chans att vinna det priset. Vill ni kika in på Dagens Jakt, veta mer om tävlingen eller tävla själva så kika in här.


Eftersom det varit få jaktbilder på bloggen ett tag lägger jag upp denna. En fin jaktdag med Bitzi.

Kommentarer

