Trevlig helg!

I morse var backen alldeles vit, snö igen. Nu vill jag verkligen att våren ska ta fart så jag får kratta och göra fint här hemma. Ikväll ska vi se Rasmus Boström på folketshus här i Vilhelmina, han ska så klart föreläsa om björnjakt . Men innan dess ska jag hinna med att tvätta, städa (missar min städardag imorgon), promenad med Vilda, laga mat tills Nils kommer hem och ett spinningpass. Imorgon åker jag till Umeå. Jag ska sova hos Lillemor och sedan möter Mamma och Lotta upp på lördagen och vi ska handla lite och ha det trevligt tillsammans. Jag har till och med varit så ordentlig att jag skrivit en inköpslista, bland annat ska jag köpa en ny cykel och en riskokare. Så jag passar på att önska er en Trevlig Helg!


Vill ha barmark och spirande grönska

Kommentarer

