Swedish Game Fair

Före helgen fick jag ett erbjudande av Jakto.se att komma ner till Swedish Game Fair. Jag visste inte riktigt hur jag skulle göra och som vanligt fick jag beslutsångest. Det finns så mycket vi har att göra här hemma och jag är alltid lite ovan att vistas på platser där det är mycket människor och det gör mig smått nervös. Men jag pratade med min syster Lotta, som är mycket tuffare än vad jag är, och hon hade möjlighet att följa med och tyckte det skulle vara jättekul att åka ner. Nils tyckte också att det inte var några problem eftersom han ska bort på lördagkväll och sa att han tyckte att jag skulle ta chansen och åka. Jag fick ju träffa så många trevliga och härliga människor ifjol då jag och Lotta var i Jönköping och vi hade verkligen hur kul som helst. Efter några funderingar hit och dit och en inställd (för min del) utbildning på jobbet så bestämde vi oss för att åka. Men denna gång vet jag inte om jag kommer att tacka ja om jag blir bjuden på björngalla…hu!

Vi kommer att ha någon form av gissningstävling med fina priser i montern. Så om ni ska till Tullgarn i helgen, tveka inte att komma förbi och säga hej till mig och Lotta!

Kommentarer

