Trevlig Midsommar

Härliga midsommar! Dagen ska tillbringas i trevligt sällskap och jag och Nils har bestämt att vi ska ha en dag ledigt från allt jobb här hemma. Ett nytt tak ska på plats så det är en hel del jobb. Det är Nils som står för det mesta arbetet uppe på taket och jag målar fönster och står för markservice. Att måla fönster är verkligen tidskrävande!


Det här kortet tog jag på Midsommar ifjol. Imorgon ska jag leta fram kameran och förhoppningsvis ta några kort jag kan bjuda på. Önskar Er en riktigt trevlig och härlig Midsommar!
 

Kommentarer

