Midsommarhelgen

Midsommarafton bjöd på regn och blåst men vi hade i varje fall en väldigt trevlig kväll, kanske framför allt för att ett helt gäng klädda i Carl Larsson-tema anslöt sig till oss! Dessutom var Birger och Göran från Finland och Björn-Sture med. Det blev mycket skratt, bastubad och trevligt prat. När jag och Nils var på bryggan tillsammans kom precis Dragspelsklubben förbi på flotten från Kolgårndens Camping. Och när de såg att vi började dansa så spelade de upp en riktigt fin vals som vi fick dansa till 🙂 Ett riktigt midsommarkalas hade vi med andra ord!

När jag fått ordning på bilderna från midsommaraftonen så ska jag bjuda på några men till dess för ni ta del av några kort som jag tog under en fiskesväng som vi också hann med nu i helgen.  Fiskepoängen mellan Sverige och Finland hamnade till slut på 1-1. Fiskarna var inte riktigt på taget men det var en fin kväll!


Nils, Vilda och jag gick en annan väg än de andra


Det är härligt att stå vid sjökanten och kasta


Birgers fina röding


Jag och Vilda

Kommentarer

