Kylig morgon

Imorse visade termometern på -17 och nu när solen stigit upp är det ett strålande vackert vinterlandskap ute. Jag passade på att ta Vilda med mig och gå en liten sväng med henne. Mitt knä är fortfarande inte helt bra men kryckorna har jag lagt åt sidan. Jag blir tokig om jag inte får vara ute!

Ikväll ska jag och Nils till Umeå. Vi ska lyxa och bo på hotell och handla lite julklappar. Mest ser jag framemot att få träffa mina systrar och höjdpunkten blir ju självklart att få se och möta lilla Elvira som bara är lite mer än två veckor gammal nu.

Trevlig helg på er!

  


Vilda kan aldrig vara stilla.


Men hon älskar verkligen snö och springer omkring som en yster ko som nyss släppts ut på sommarbete. Hon ser verkligen rolig ut när hon dyker ner i snön och kryper runt.

Kommentarer

