Gott Nytt År!

Snart är ännu ett år till ända. Det är som alla säger, tiden går bara fortfare och fortare ju äldre man blir. Det händer mycket hela tiden och det är omöjligt att skriva om ens hälften. Att sammanfatta ett helt år utan att missa något går bara inte, så det ger jag mig inte in på. 2010 har varit ett år av både ris och ros för min del. Men det allra största, förutom att ha blivit moster, är ju att vi väntar på ett litet knytt själva. Just nu känner jag mig lika lycklig som magen är stor. Vilda är förstås också en viktig del av 2010. Hon är redan en kär kamrat och ligger här nedanför och värmer mina fötter just nu 🙂

Jag ser framemot ett nytt spännande 2011 och önskar Er ett Gott Nytt År!

Kommentarer

