Jul i vårt hus

Julhelgen har bara susat förbi. Det var i alla fall en riktigt trevlig och kall jul med hur mycket god mat som helst 🙂 Jag har fått så många fina julklappar att jag knappt törs räkna upp alltsammans. Jag är verkligen glad, nöjd och tacksam över allt. Speciellt glad är jag över den fina 20-liters grytan som jag fick av pappa. Nu kan jag göra riktiga storkok på älgben med mera och en ordentlig sats av enbärsdricka som Nils pratat om så länge.


Så här såg det ut på väg till Saxnäs på julaftonen.


Jag lyckades få liv i Nils på morgonen så vi gick på julotta i Saxnäs kyrka.

Kommentarer

