Dessa hundar

Så här in i det nya bloggåret bjuder jag på några hundbilder som jag tycker blev rätt härliga 🙂


Det är så att man vill krypa ner i valplådan själv 🙂


Många valpbilder blir otroligt lyckade, speciellt när man sitter ner och blir överfallen av nio stycken samtidigt


Den här bilden tycker jag om


Sicken sötnos! Den här godingen tog jag verkligen till mitt hjärta. Han blev vald sist och det roliga är att han nu är en av de snyggaste hanhundarna i kullen och har redan skällt älg. Vilket verkligen bevisar hur svårt det är att välja valp!


Nog syns det att Fajta vet att matte brukar ha godsaker med sig…


Vilda och Veiko busar för fullt!


Inte lätt att vara en månad yngre. Vilda och Pilka


Vilda…som helt enkelt inte ser riktigt klok ut

Kommentarer

